Kapsel gjennomgang

All kunnskapen som mennesket har samlet i århundrer om Kapsel gjennomgang er nå tilgjengelig på internett, og vi har samlet og bestilt den for deg på en mest mulig tilgjengelig måte. Vi vil at du skal kunne få tilgang til alt relatert til Kapsel gjennomgang som du vil vite raskt og effektivt; at opplevelsen din er hyggelig og at du føler at du virkelig har funnet informasjonen om Kapsel gjennomgang som du lette etter.

For å nå våre mål har vi gjort en innsats for ikke bare å få den mest oppdaterte, forståelige og sannferdige informasjonen om Kapsel gjennomgang, men vi har også passet på at utformingen, lesbarheten, lastehastigheten og brukervennligheten til siden være så hyggelig som mulig, slik at du på denne måten kan fokusere på det essensielle, kjenne til all data og informasjon som er tilgjengelig om Kapsel gjennomgang, uten å måtte bekymre deg for noe annet, vi har allerede tatt hånd om det for deg. Vi håper vi har oppnådd vårt formål og at du har funnet informasjonen du ønsket om Kapsel gjennomgang. Så vi ønsker deg velkommen og oppfordrer deg til å fortsette å nyte opplevelsen av å bruke scientiano.com.

En kapselanmeldelse eller minianmeldelse er en form for vurdering, vanligvis assosiert med journalistikk, som gir en relativt kort kritikk av et spesifisert kreativt arbeid ( film , musikkalbum , restaurant , maleri , etc.). Kapselanmeldelser vises vanligvis i publikasjoner som aviser og magasiner, og kan plasseres i sammenheng med en kulturell fordøyelsesseksjon i en publikasjon.

Leonard Maltins filmguide er en velkjent publikasjon som inkluderer tusenvis av kapselfilmanmeldelser av produktiv filmskribent Leonard Maltin, inkludert verdens korteste kapselanmeldelse ifølge Guinness Book of World Records , en 2 av 4-stjerners anmeldelse av musikalen Isn fra 1948. Er det ikke romantisk som bare besto av ordet "nei".

Se også

Referanser

• Martin Stevens og Jeffery Kluewer. "The Short Summary and Capsule Review". Kritisk lesing og skriving. Longman. 1983. Side 375 flg. Google Bøker